Subject: FW: Liiklusvaline_tegevus_taotlus_01.07.asice
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Jul 2025 12:28:05 +0300

Saatja: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 1. juuli 2025 09:54
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Liiklusvaline_tegevus_taotlus_01.07.asice

Tere!

Kuna Valdo puhkab, siis edastan selle teile.

Tervitab

Rait Roseniit

Santeks Masinad OÜ

+372 53 22 99 09

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P Be earthsmart. Please consider the environment before printing this
e-mail

From: Rait Roseniit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 1 July, 2025 09:48
To: 'Valdo Jänes' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiklusvaline_tegevus_taotlus_01.07.asice

Tere!

Edastan uue taotluse.

Tervitab

Rait Roseniit

Santeks Masinad OÜ

+372 53 22 99 09

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

P Be earthsmart. Please consider the environment before printing this
e-mail

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avg.com